بک لینک

مشکل ارشیو وردپرس
#1
سلام ستون سمت چپ سایت یه قسمت ارشیو داره که مسیر ارشیو رو با فاصله نشون میده که غلط هست

چطوری میشه درستش کرد؟

https://fullsecurity.org/acc/

اینطوری هست

fullsecurity.org/acc/ 2015 / 12
پاسخ
#2
سلام
این اشتباهیه که تو فایل های قالب صورت گرفته.
فایل index.php رو بررسی کنید اما احتمال میدم همه صفحه اصلی در این فایل نیست و با دستور های include فایل های دیگه ای فراخوانی شدن باید ببینید در فایل index.php چه فایل هایی فراخوانی شدن و اونا هم برای یافتن این بخش آرشیو ها بررسی کنید.

البته ممکنه کلاً در کد های صفحه اصلی نباشه و در فایل functions.php به عنوان یک widget اضافه شده باشه.البته در همین فایل functions.php هم در اکثر قالب های بزرگ کلی فایل دیگه نیز فراخوانی میشه که ممکنه در اونا باشه.

پیشنهاد من به شما اینه اگر نرم افزار ++NotePad رو دارید برید در جایی که در کامپیوترتون فایل های قالب رو ذخیره کنید و سپس یه فایل رو الکی با این نرم افزار باز کنید و از منوی (فکر کنم Edit یا Find و هم چین چیزایی چون فعلاً این برنامه رو ندارم) گزینه Find in Files رو پیدا کنید و بزنید بعدش یه تیکه از بخش آرشیو (از تگ هاش نه لینک آرشیو ها چون مسلماً لینک ها با کوئری ها ساخته میشن) رو در کل پوشه قالب سرچ کنید ببینید در کدوم فایل پیدا میشه.

بعدش باید اون فایل رو ویرایش کنید و فاصله های اضافی رو حذف کنید.
واقعاً عجیبه به خودمم توهین میکنم میگم بی کارم که 24 ساعته اینجا پلاسم پستم حذف میشه به نظرم بهتره دیگه فعالیت نکنم چون به ضرر انجمن هستم و فقط دارم محیط تجاری رو آموزشی اش میکنم که خب این یعنی اختشاش این محیط توسط بنده!!!
پاسخ
 سپاس شده توسط TYphon


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان