بک لینک

آموزش بلاگری
#1
امروزه اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ، کسب و کارهای خانگی و غیر خانگی پیش از پیش به سمت و سوی دنیای مجازی پیش می رود به گونه ای که راه های درآمد زایی جامعه نیز به سمت و سوی کسب و کار آنلاین رفته است. یکی از این روش های افزایش درآمد کسب و کار در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام می باشد. علی رغم اینکه اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در کل دنیا می باشد حتی بزرگتر از توییتر، قدرت آن توسط بسیاری از متخصصان بازاریابی نادیده گرفته می شود. 
یک بلاگر موفق میشی اگر…

برای کسب موفقیت در اینستاگرام و آموزش بلاگر شدن موفق و جذب فالوورهای واقعی همانند بسیاری از حرفه ها این کار هم نیاز به تخصص در این زمینه دارد. برای موفقیت در این کار با شرکت در دوره بلاگری بازارساز یک بلاگر موفق شو اگر…
پاسخ
#2
رضا محقق
سلام؛
من رضا محقق هستم که ده سال به صورت تخصصی در حوزه تبلیغات بازاریابی و فروش برای کسب و کارهایی فعال که نیاز به تبلیغات حرفه ای دارند فعالیت می کنم. در سال ۸۹ وارد حوزه تبلیغات شدم و کارم را در کانون تبلیغات پیک برتر شروع کردم با توجه به فعالیت قبل از سال ۸۹ که در بازار تهران مشغول تولید و فروش لباسهای زنانه بودن با یک تجربه خیلی خوب وارد عرصه تبلیغات شدم.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان