بک لینک

خرید سررسید
#1
سررسید دو قلو نوا
نقل قول:
کیفیت بالای متریال به کار گرفته شده در ساخت سررسید، سالنامه و دیگر محصولات مشابه موجود در سبد خرید رث گرافیک، در کنار قیمت مناسب از مزایای خرید از رث گرافیک است. برای استعلام قیمت، اطلاع از موجودی و سایر محصولات مشابه از طریق شماره‌های موجود با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی اجمالی سررسید دو قلو نوا
با خرید این محصول، دو عدد سررسید هفته شمار خریداری می‌کنید که با فضای کافی برای یادداشت، یک سررسید کم جا و کاربردی به شمار می‌رود. جلد سررسید نوا از چرم مصنوعی بوده که با رنگ مشکی به فروش می‌رسد. این سررسید از نوع هفته شمار است. فرمت نمایش روزها در سررسیدهای هفته شمار، به صورت قرارگیری هر هفته در یک صفحه است. با داشتن یک سررسید هفته شمار می‌توانید به راحتی برای روزهای هفته خود برنامه ریزی کرده و از تعطیلی‌های رسمی در طول هفته با خبر شوید. همچنین اختصاص دادن فضایی برای یادداشت کردن در این سررسید، استفاده از آن را بسیار کاربردی‌تر کرده است.

دیگر ویژگی‌های سررسید دو قلو نوا
با خرید این محصول دو سررسید هفته شمار و یادداشت خواهید داشت که می‌توانید آن را به دیگران نیز هدیه دهید. اندازه این سررسید 11.5*19 سانتی متر بوده و به دلیل ابعاد مناسب، به راحتی حتی درون کیف دستی نیز جای می‌گیرد. اگر به دنبال یک دفترچه یادداشت تاریخ‌دار سبک و کم جا هستید، سررسید دو قلو نوا علاوه بر ابعاد مناسب دارای وزن کمی نیز است چراکه برای ساخت آن تنها از 70 گرم کاغذ تحریر سفید استفاده شده است. کیفیت بالای کاغذهای سررسید و همچنین صحافی مفتولی آن، تضمین استفاده از این محصول برای یک سال متمادی خواهد بود

سررسید تبلیغاتی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان