بک لینک

سوال در مورد تگ canonial
#1
دوستان عزیز کسی در مورد تگ canonial و تاثیراتش خبز داره. تو نت خوندم که برای حذف لینک های تکراری سایت استفاده میشه اما وقتی گذاشتم بعد یه مدت ایندکس ها از تو گوگل کلا پاک شدن!
پاسخ
#2
سلام
متاتگ canonical وقتی کاربرد داره که شما صفحه یا صفحاتی از سایت خودتون رو با چند آدرس دامنه مختلف به بازدیدکننده ها نشون میدید.
یعنی مثلاً فرض کنید آدرس اصلی سایت شما domain.ir است حالا دقیق همین محتوا همین مطالب همین قالب و... رو با پارک دامنه ای دیگه مثلاً domain2.ir دارید.در این مواقع در محتوای دامنه domain2.ir که دومی است از متاتگ canonical با مقدار دهی آدرس اصلی سایت یعنی domain.ir استفاده میشه که وقتی گوگل وارد آدرس domain2.ir شد وقتی این متاتگ رو دید بفهمه این آدرس دقیق همون domain.ir است و نیازی به ایندکس نداره.

از این متاتگ الکی استفاده نمیکنن همانطور که گفتم فقط برای تعیین سایر آدرس های یک صفحه از وب است اگر سایت شما فقط یه آدرس داره اصلاً نیازی به این متاتگ نیست.
واقعاً عجیبه به خودمم توهین میکنم میگم بی کارم که 24 ساعته اینجا پلاسم پستم حذف میشه به نظرم بهتره دیگه فعالیت نکنم چون به ضرر انجمن هستم و فقط دارم محیط تجاری رو آموزشی اش میکنم که خب این یعنی اختشاش این محیط توسط بنده!!!
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان