بک لینک

افزایش اورگانیک بازدید کننده وب سایت
#1

بدون بزرگ‌نمایی، گوگل قلب تپنده سایت شماست، شاهرگ حیاتی کسب و کار اینترنتی شما. چرا که یک سایت باید بازدیدکننده داشته باشد و برای داشتن بازدیدکننده یا همان ترافیک تنها ۲ راه پیش روی شماست:


  • 1.ایجاد ترافیک از طریق تبلیغاتیکی از روش‌های افزایش ترافیک سایت تبلیغات است. مادامی که برای تبلیغات هزینه می‌کنید سایت شما دارای ترافیک خواهد بود و به محض توقف تبلیغات ترافیک سایت شما کاهش خواهد داشت. تبلیغات کلیکی، تبلیغ در گوگل و تبلیغات بنری از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی برای افزایش ترافیک سایت هستند.2.ایجاد ترافیک ارگانیک / طبیعیبه بازدیدکننده‌هایی که از طریق کلیک بر روی نتایج جستجو به سایت شما وارد می‌شوند ترافیک ارگانیک گفته می‌شود. در این روش شما هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید اما برای بهره‌مندی از این فرصت رایگان شما باید بتوانید در کلیدواژه‌های مد نظر خود به صفحه اول گوگل برسید تا در معرض دید جستجوگران در گوگل قرار بگیرید.

ترافیک ارگانیک چیست؟ - Buy Organic Traffic

ارگانیک به معنای طبیعی است. ترافیک ارگانیک به مجموع بازدیدکننده‌هایی گفته می‌شود که به صورت طبیعی، نه از طریق تبلیغات، از وب سایت شما بازدید می‌کنند. بیش از ۹۶ درصد از ترافیک ارگانیک سایت‌های SMB (کسب و کارهای کوچک و متوسط) از موتورهای جستجو به سایت سرازیر می‌شوند. پس موتور جستجو مهم است، چرا که شریان کلیدی ورود ترافیک به وب سایت شماست.

بدون ترافیک ارگانیک، شما همواره باید با تبلیغات برای سایت خود ترافیک ایجاد کنید و با طراحی کمپین‌های تبلیغاتی هوشمندانه و سودآور ترافیک سایت خود را کنترل و مدیریت کنید. اما ترافیک ارگانیک رایگان است. اگر شما در صفحه اول، ۳ نتیجه برتر جستجو، یا حتی جاه‌طلبانه‌تر در جایگاه اول نتیجه جستجوی گوگل ظاهر شوید می‌توانید هزاران و میلیون‌ها کاربر بسته به نوع کسب و کارتان، بازدیدکننده به سایت خود سرازیر کنید.

سرمایه‌گذاری بر روی گوگل مقوله‌ای جدی است که می‌تواند کسب و کار شما را زیر و رو کند. افزایش ترافیک ارگانیک از گوگل منطقی‌ترین و حساب شده‌ترین شیوه ایجاد ترافیک برای سایت است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان