بک لینک

سررسید اختصاصی 1400 را از هم اکنون سفارش دهید.
#1
احتمالا با نو شدن سال به دنبال خرید سررسید خواهید بود، سررسید‌ها تنها در این زمان از سال خریدار ندارد و در زمان‌های گوناگون می‌توان برای برنامه ریزی از این محصولات استفاده کرد. با چند ویژگی سر رسید سامان آشنا شوید.
https://rathgraphic.com/sarresid-saman.html

نقد و بررسی اجمالی سررسید سامان
یکی از انواع سررسیدهای پرکاربرد، سررسیدهای روز شمار هستند. در این نوع سررسید هر روز از هفته در یک صفحه چاپ می‌شود؛ پس اگر به دنبال سررسیدی برای برنامه ریزی روزانه هستید سررسید سامان بهترین گزینه است. از آنجایی که برای هر روز از هفته یک صفحه در سررسید وجود دارد، سررسید حجیم شده و ممکن است حمل آن برایتان مشکل باشد. پس اگر نیازی به همراه داشتن سررسید خود ندارید و آن را برای روی میز کار و یا میز تحریر خود می‌خواهید، می‌توانید از سررسید سامان استفاده کنید؛ نوع طراحی در این سررسید فضای کافی را برای یادداشت کردن در اختیارتان گذاشته است.
دیگر ویژگی‌های سررسید سامان
جنس جلد این سررسید از گالینگور بوده که ترکیبی از کاغذ، مواد پی وی سی و رزین است. این جلد مقاومت بالایی داشته و با اطمینان خاطر می‌توانید از سررسید خود تا پایان سال استفاده کنید. برای صفحات سررسید سامان از 70 گرم کاغذ تحریر سفید اندونزی استفاده شده است که دارای کیفیت بسیار مرغوبی است. این سررسید نوعی سررسید رقعی است که قطع آن 12*21.5 است؛ سر رسید سامان اندازه مناسبی دارد و می‌توانید به راحتی از آن برای یادداشت امور روزانه خود استفاده کنید. سررسید سامان که به صورت ته دوخت صحافی شده است را می‌توانید در رنگ‌های مختلف از جمله قهوه‌ای، قرمز، آبی و ... سفارش دهید. برای اطلاع از رنگ‌های موجود و همچنین قیمت این سررسید با ما تماس بگیرید.

سررسید سامان

جهت استعلام قیمت سررسید سامان 1400، سفارشی سازی، اطلاع از موجودی و خرید سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی تماس بگیرید.


مشخصات سررسید سامان

  • نام سررسید: سررسید سامان
  • قطع سررسید: رقعی اروپایی 12*21.5
  • نوع کاغذ: 70 گرم تحریر سفید اندونزی
  • جلد سررسید: گالینگور
  • رنگ جلد: متنوع
  • نوع سررسید: روز شمار
  • نوع صحافی: ته دوخت
  • قیمت سررسید: تماس بگیرید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان