بک لینک

موضوع بسته شده است 
مای بی‌بی 1.8.1 رسید !
#1
بسم الله الرحمن الرحیم
نسخه‌ی ۱.۸.۱ مای بی‌بی هم‌اکنون آماده‌ی استفاده است و این نسخه یک نسخه‌ی تغییراتی است.
چه چیزهایی در این نسخه تغییر یا ویرایش کرده‌است؟
در این نسخه ۷۴ مشکل گزارش شده رفع شده‌است، لطفا دقت کنید برای اینکه بتوان بروزرسانی‌ها را مدیریت کرد، همه‌ی مشکلات در این نسخه رفع نشده‌اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر تغییرات نسخه‌ی ۱.۸.۱ را در مستندات مشاهده فرمائید.
لطفا به یاد داشته‌باشید که شما باید فرایند بروزرسانی را در این نسخه انجام دهید.
قبل از انجام فرایند بروزرسانی لطفا به یاد داشته باشید که یک پشتیبان از فایل‌ها و پایگاه داده‌ی انجمن خود تهیه کنید.اگر شما فایل‌های هسته‌ی مای بی‌بی را تغییر داده‌اید، مطمئن شوید که اگر لازم بود دوباره می‌توانید این تغییرات را انجام دهید.
برای بروزرسانی، فرایند بروزرسانی را دنبال کنید. سیستم بروزرسانی کننده الزامی است. در این نسخه ۱۳ تغییر در فایل‌های زبان و ۱۵ تغییر در قالب‌ها به وجود آمده‌است.

تغییرات فارسی‌ساز:
در این نسخه مشکلات تایپی گزارش شده رفع‌شدند.
همچنین تنظیمات مای بی‌بی نیز ترجمه شده و قرار گرفتند، دقت کنید که فارسی‌سازی تنظیمات بدون تغییر در پایگاه داده یا تغییر در هسته‌ی مای بی‌بی انجام شده است به همین دلیل، چند‌زبانه بودن انجمنتان از بین نخواهد رفت.
راست‌چین سازی مای بی‌بی در این نسخه به صورت کامل با راست‌چین سازی کامل پنل مدیریت همراه بوده‌است، که باعث می‌شود شما آرامش بیشتری با مای بی‌بی داشته باشید.
برخی مشکلات در فونت‌های فارسی و نسخه‌های جدید مرورگر گوگل‌کروم وجود داشت که در این نسخه از فارسی ساز این مشکلات رفع شده‌اند.



گزارش باگ‌های امنیتی:
اگر شما فکر می کنید که یک مشکل امنیتی در مای بی‌بی پیدا کرده‌اید، لطفا این مشکل را به صورت عمومی انتشار ندهید، بلکه از طریق فرم تماس‌باما MyBB آنرا به همراه نسخه‌ی مورد استفاده‌ی خود گزارش دهید. http://www.mybb.com/contact/

با‌سپاس،
تیم مای بی‌بی

منبع : my-bb.ir
 سپاس شده توسط mahdizz ، MOHamMaD.Sh ، jangvazan
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان