بک لینک

موضوع بسته شده است 
قوانين فعاليت در بازارچه
#1
انجمن بلاگرز تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کاربران موظف به پرهیز از هر گونه بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) هستند. مدیران فروم بدون اطلاع قبلی نوشته ها و موضوعاتی که مصداقی از این قوانین باشند را حذف و دسترسی کاربران خاطی را محدود خواهند کرد.
  • کلیه کاربران موظّف به مطالعه و رعایت قوانید مندرج در این بخش هستند.
  • بلاگرز هیچ گونه تعهد و مسوولیتی در قبال کلیه فعالیتهای تجاری و غیرتجاری که از طریق این بخش از سایت انجام می شود ، ندارد.
قوانین کلی
تمامی فعالیتهای کاربران و خرید و فروشهای بین کاربران به صورت دوستانه و با مسوولیت خود آنها انجام می شود. بلاگرز، مدیران و گردانندگان سایت و انجمن هیچگونه نفعی از این فعالیت و هیچ گونه تعهدی در خصوص صحت و سقم معامله یا کلاهبرداری و کم فروشی ندارند. از طرفی بلاگرز کیفیت و کمیت هیچ یک از محتویات نوشته های کاربران را تایید نمی کند.
  1. توافق بر سر خرید یا فروش به عهده خریدار و فروشنده خواهد بود. به این صورت که در همان تاپیک، بحث و تبادل نظری در مورد امکانات و شرایط وسیله و احیانا قیمت آن صورت خواهد گرفت و در صورت توافق ، نحوه تحویل و دریافت وسیله به صورت یک توافق دو طرفه (بین خریدار و فروشنده) و در تماسهای بعدی آنها خواهد بود که بهتر است قرار نهایی از طریق پیام یا تلفن و خارج از سایت انجام شود.
  2. محصول یا محصولات خود را به صورت صحیح، با شرایط کامل و عنوانی مناسب معرفی کنید
  3. به سوالات کاربران در مورد محصول یا سرویس خود با احترام و حوصله کامل پاسخ دهید.
  4. از بحث و جدل در مورد اثبات کیفیت یا قیمت مناسب محصول خود با کاربران خودداری کنید.
  5. تاپیک خود را در جهت صحیح هدایت کنید و نوشته های نامربوط را گزارش کنید.
  6. ایجاد دو یا چند تاپیک موازی یا همزمان برای یک کالا مجاز نیست و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  7. تمام مدارک خرید، مانند فیش های واریزی، کدهای رهگیری و... را تا اطمینان از صحّت و سلامت کالا یا خدمات نزد خود نگه‌دارید.

ارسال نوشته در بازارچه به معنای توافق در قوانین بالا و تعهد در اجرای آنهاست. تخطی از قوانین فوق، منجر به حذف نوشته ها و محدود شدن دسترسی های کاربران بدون اطلاع قبلی خواهد بود.
 سپاس شده توسط miladgraph ، Mohammadinia ، AmirRezaei ، mojtaba.kh.18 ، amir_vasfi ، g.saeed ، i LDA ، E.irannezhad ، Bahamin ، siamak1361 ، mahdiii ، modhamatan ، Mr.AliReza ، E-Beshkani ، لاله ها ، TYphon ، payamkutah.com ، Heydarbaba ، ArashDma ، mojtaba79
موضوع بسته شده است 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان