بک لینک

پاورپوینت درس 1 زبان دهم
#1
اورپوینت درس 1 زبان دهم
 اشتراک گذاری
فیس بوکتوییترگوگل پلاسلینکدین

سلام عرض میکنیم به کاربران وب درس ، اولش بگیم ! ما به یه سری از دلایل مجبوریم خیلی در مورد محصولاتمون توضیح بدیم ! در این مطلب برای شما پاورپوینت درس 1 زبان دهم رو قرار دادیم . یکی از ویژگی های مهم و بارز پاورپوینت های اموزشی علاوه بر اینکه باید از لحاظ آموزشی کامل باشند طراحی و دیزاین حرفه ای میباشد ، این پاورپوینت به صورت دقیق و کامل طبق استاندارد های کتاب طراحی شده است به صورتی که هم برای معلمان و دبیران گرامی و هم برای دانش آموزان پایه دهم قابل استفاده باشد .

راستی اگه پایه یازدهمی هستید به مطلب “پاورپوینت درس اول زبان یازدهم” مراجعه کنید .

پاورپوینت درس 1 زبان دهم چه ویژگی هایی دارد ؟

این پاورپوینت با زبان انگلیسی در 48 صفحه طراحی شده است . از ویژگی های مهم آن می توان به گرافیک و طراحی حرفه ای و در بر گرفتن کامل مطالب کتاب حتی سوالات و … می باشد . همانطور که در تصاویر نمونه می بینید فونت های به کار رفته در این پاورپوینت نیز ظاهر زیبایی به آن داده اند .قابل ذکر است که امکان ویرایش این فایل و استفاده شخصی از آن نیز وجود دارد . طراحی توسط تیم وب درس .


موضوع این درس Saving Nature هست ، در ابتدای درس برخی لغات برای شما جهت آمادگی ( Get Ready ) اورده شده است . در ادامه یک متن Reading و همچنین گرامر درس برای مبحث افعال Will و To be going to ارائه شده . ببینیدhttps://webdars.net/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-1-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%87%D9%85/
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان