بک لینک

طراحی سایت حرفه ای با سی ام اس بهینه
#1
اگر صاحب یک شرکت هستید یا قصد دارید به زودی شرکت خودتان را ثبت کنید، مطمئناً می دانید اینترنت نقش مهمی را در کسب و کار شرکت ها ایفا می کند،امروزه بسیاری از افراد برای یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و دریافت اطلاعات می کنند. اگر شرکتتان یک وب سایت مناسب داشته باشد و از طریق آن اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود نمایید بسیاری از مشتریان  از طریق آن وب سایت با  شرکت آشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت. علاوه بر این یک سایت شرکتی می تواند برایتان مشتریان وفادار ایجاد کند.
با طراحی سایت شرکتی روی برند شرکت خود سرمایه گذاری کنید.
امروزه شرکت های فعال ، با طراحی سایت شرکتی ، محصولات و خدمات خود را هر چه بیشتر به جامعه معرفی کرده و با این کار اقدام به برند سازی و افزایش فروش خود می کنند. داشتن یک سایت شرکتی خوب و کاربر پسند قطعا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. زمانی که شرکتی از طریق یک وب سایت مناسب اقدام به معرفیِ خدمات و محصولات خود می‌کند بسیاری از بازدید کنندگان با این محصولات آشنا شده و در نهایت می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

از مزایای دیگر ساخت سایت شرکتی در کرج می‌توان به ایجاد مشتریان وفادار اشاره نمود. زیرا با معرفی مداوم محصولات مشتریان به سهولت با آنها آشنا شده و در صورت لزوم می‌توانند به ثبت سفارش بپردازند. در واقع حضور در دنیای اینترنت در نهایت منجر به افزایش فروش خواهد شد. زیرا اینترنت اولین مکانی است که افراد به دنبال شرکت شما خواهند بود و اگر رقبای شما، از وب سایت شرکتی استفاده کنند ولی شما از داشتن سایت خودداری نمایید قطعا در این رقابت عقب خواهید ماند.
تعرفه طراحی سایت شرکتی چگونه تعیین می شود؟

تعرفه یا هزینه طراحی سایت شرکتی امری است که بستگی به شرکتی دارد که وب سایت را طراحی می نماید. در شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی که وب سایت شرکتی با بیشتری کیفیت ممکن انجام می شود هزینه طراحی سایت شرکتی ممکن است کمی زیاد باشد. اما در عوض بهترین وب سایت شرکتی برای کارفرما طراحی خواهد شد.
هزینه طراحی سایت شرکتی به میزان خدماتی است که کارفرما تمایل دارد در وب سایت قرار داده شود. هر چه قدر امکانات کمتر باشد قیمت کمتر و هر چه قدر امکانات بیشتر باشد قیمت بالاتر خواهد بود.
دوستان عزیز موارد زیادی وجود دارد که بر روی قیمت ساخت سایت شرکتی تاثیر گذار می باشد. از جمله این موارد:
• گرافیک و UI / UX بی نظیر و منحصر به فرد
• نوع هاست استفاده شده
• ثبت دامنه با پسنوند دلخواه کارفرما
• سئو و بهینه سازی حین طراحی سایت
• واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن (واکنشگرا یا ریسپانسیو چیست؟)
منبع : پلن سایت
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان