بک لینک

گرفتن مدرک سرویس و نگهداری اسانسور
#1
[تصویر:  d7ln_screenshot_(107).png]

شرکت هیراد صنعت آسانبر سالهاست که در زمینه صنعت آسانسور ، پله برقی و بالابر پیشرو و هدفمند بوده و مفتخر به دریافت لوح های تقدیر در زمینه کیفیت ، نو آوری ، خدمات پس از فروش و مشتری مداری از سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی گشته است. شرکت هیراد صنعت آسانبر با بکار گیری نیروهای متخصص و دوره دیده، دارای تیم پشتیبانی کامل با ابزاری دقیق و بروز دنیا به صورت 24 ساعته (طبق چک لیست های فنی طراحی شده) در خدمت مشترکین گرامی میباشد.

از جمله خدمات طلایی این شرکت ارائه CD آموزشی به مسئول مربوطه، آموزش رایگان به فرد معرفی شده از طرف ساختمان برای مواقع ضروری، نصب برد SMS روی تابلو فرمان ( ارسال SMS به طور خودکار هنگام نقص فنی دستگاه به سرویسکار) ، ضمنا این شرکت با فراهم نمودن انبار جداگانهای برای تامین قطعات اسانسور دستگاهها در صورت خرابی دستگاه در زمان کوتاهی نسبت به ارسال قطعه مورد نیازاقدام میکند .


سرویس ونگهداری ماهیانه صحیح آسانسور ، پله برقی و بالابر علاوه بر ایجاد امنیت و آرامش برای سرنشینان، باعث صرفه جویی اقتصادی و جلوگیری از خرابی های احتمالی میشود. بعنوان مثال می توان با چک کردن ماهیانه ، میزان باروارده بر هر یک از سیم بکسلهای دستگاه توسط متخصیصن امر به کمک ابزار مخصوص و تنظیم آن از آسیب رسیدن به فلکه اصلی موتور، فلکه هرزگرد، سیم بکسل وسر خوردگی کابین جلو گیری بعمل آورد.

 
همچنین شرکت هیراد صنعت جهت رفاه شما مشتریان گرامی اقدام به راه اندازی درخواست آنلاین سرویس نموده است . در صورت نیاز می توانید از لینک پایین صفحه جهت ثبت درخواست خود اقدام فرمایید . در اولین فرصت با شما تماس می گیریم .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان