بک لینک

خرید سررسید 1400
#1
خرید سررسید کارا

نقل قول:
برای خرید سررسید کارا و اطلاع از موجودی، قیمت و شرایط سفارشی سازی آن می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کیفیت بالای چاپ و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، همواره در راس اهداف رث گرافیک بوده است.
نقد و بررسی اجمالی سررسید کارا
یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار در خرید یک سررسید کاربردی، فرمت و حالت نمایش روزها در سررسید است. سررسید کارا با فرمت دو روز شمار، یک سررسید کاربردی و همراه خوبی برای شما خواهد بود. در این فرمت طراحی و چاپ سررسید، هر صفحه حاوی دو روز از هفته است؛ بنابراین می‌توان گفت یک هفته کامل در سه صفحه گنجانده می‌شود. بنابراین می‌توان سررسید کارا را جزو سررسیدهای کم حجمی دانست که استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. قیمت مناسب سررسیدهای دور روز شمار نسبت به سررسید روز شمار نیز به دلیل استفاده کمتر از کاغذ است.
دیگر ویژگی‌های سررسید کارا
حین سفارش و خرید یک سررسید باید ابعاد آن را متناسب با هدفتان و انتظاری که از یک سررسید دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال سررسیدهای مهندسی برای قرار گرفتن بر روی میز کار مناسب‌تر هستند و از طرفی اگر یک سررسید همراه می‌خواهید، بهتر است از سررسیدهای جیبی و یا پالتویی استفاده کنید. سررسید کارا یک سررسید با قطع پالتویی است که در ابعاد 10*17 چاپ می‌شود. برای چاپ این سررسید دو روز شمار از 70 گرم کاغذ تحریر اندونزی به رنگ سفید استفاده شده است که علاوه بر کیفیت بالای کاغذ، نوشتن بر روی آن نیز بسیار راحت است. جنس جلد این محصول از چرم مصنوعی بوده و می‌توانید آن را در رنگ‌های متنوعی از جمله قرمز، آبی، زرد و ... سفارش دهید.
سررسید 1400
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان