بک لینک

5 دلیل بزرگ برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی (+ نکات مفید)
#1
5 دلیل بزرگ برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی (+ نکات مفید)

هیچ رازی نیست که تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می تواند برای انواع مختلف کسب و کارها مثمر ثمر باشد. تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مهم است زیرا ارزش واقعی بیشتری فراتر از آن است که این روزها به صورت ارگانیک دریافت کنیم.


از گسترش دسترسی و دید شما تا هدایت خط اصلی ، این پست پنج دلیل را نشان می دهد که چرا مارک ها برای رسیدن به اهداف و مقیاس کسب و کار خود در تبلیغات در شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند - و همچنین ممکن است شما بخواهید. آنها عبارتند از:

به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید
هزینه ورود کم
بینش مخاطب کسب کنید
طیف گسترده ای از قالب ها
بیشتر اهداف خود را انجام دهید
اکنون ، از این مزایا می توان برای توصیف تعدادی از استراتژی های بازاریابی و تبلیغات استفاده کرد ، اما در این پست قصد داریم به بررسی هر یک از مزایا بپردازیم که مربوط به تبلیغات در شبکه های اجتماعی است و دقیقاً نحوه ایجاد تجارت شما را برای مدت طولانی پوشش می دهد. موفقیت در مدت

5 مزیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی
خواه تازه وارد تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشید و هم سرمایه گذاری در نظر داشته باشید ، یا تبلیغات دیگری را در جاهای دیگر مانند Google اجرا کنید ، مزایای زیر ممکن است شما را تشویق کند تا تلاش خود را متنوع کرده و رسانه های اجتماعی بیشتری را در ترکیب خود قرار دهید.

1. به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید
خواه در حال اجرای تبلیغات در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Pinterest ، LinkedIn ، TikTok یا Snapchat باشید ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد با افراد جدیدی که ممکن است از محصول یا خدمات شما بهره مند شوند ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

برخلاف تبلیغات موتور جستجوی مبتنی بر قصد ، بیشتر کلمات کلیدی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی کاربران را بر اساس علایق ، رفتارها و سایر اطلاعات جمعیتی آنها هدف قرار می دهد. این به ما این مزیت را می دهد که مارک های خود را بر اساس هدف قرار دادن و چگونگی مطابقت پیشنهادات ما با آن علایق و رفتارها به کاربران جدید معرفی کنیم. ممکن است افراد از نام تجاری شما و یا اینکه محصولات یا خدمات شما حتی وجود نداشته باشند و با دیدن آگهی جستجوی iشما متوجه شوند که این می تواند به نوعی برای زندگی آنها سودمند باشد یا اینکه آنها به سادگی آنچه را می فروشید می خواهند.

2. هزینه ورودی کم
در مقایسه با تبلیغات سنتی ، هزینه به طور قابل توجهی کمتر است و اگر هدایای تبلیغاتی شگفت انگیز فقط بودجه کمی داشته باشید ، باز هم می توانید وارد حراج شوید و موفقیت کسب کنید. مطمئناً ، هرچه هزینه بیشتری برای تبلیغات داشته باشید ، سریعتر می توانید یاد بگیرید که چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست ، عملکرد را بهینه کنید ، متغیرهای بیشتری را آزمایش کنید و به اهداف بیشتری از جمله بازدید وب سایت ، ثبت نام در سایت و فروش برسید.

اکثر سیستم عامل های اجتماعی مطابق با هزینه ها هستند ، با این حال ، از تجربه ما ، ما شاهد هزینه های کمتری در حدود 0.13 دلار برای هر کلیک در Pinterest بوده ایم ، که آن را به یک پلت فرم عالی برای اجرای کمپین های کم هزینه ، به ویژه برای ایجاد ترافیک جدید ارزان تبدیل می کند. برای هدف گذاری مجدد به وب سایت خود بروید. در نقطه مقابل هزینه ، LinkedIn گران تر است ، با این حال ، اگر تجارت شما بتواند از طریق تبلیغات نیازهای جامعه تجارت خود را برآورده کند و اگر میزان مخاطب و بودجه شما بیشتر باشد ، می توانید موفقیت بزرگی را در آنجا کسب کنید. سرمایه گذاری. همانطور که مشاهده می کنید LinkedIn می تواند راهی عالی برای مشاغل B2B برای تولید سرنخ باشد.
3. بینش مخاطب کسب کنید
با داشتن گزینه های بیشتر هدف گذاری به عنوان تبلیغ کننده ، می توان آزمایش مخاطب بیشتری را انجام داد و سپس با استفاده از ابزارهای داخلی پلتفرم اجتماعی ، تجزیه و تحلیل مخاطبان و نحوه ارتباط آنها با عملکرد را درک کرد. به عنوان مثال ، گزارش خرابی فیس بوک می تواند جزئیات مربوط به دامنه سنی ، جنسیت ، کشور ، منطقه ، دستگاه هایی که آنها استفاده می کنند و موارد دیگر را به اشتراک بگذارد. مرتبط سازی این خرابی ها با مخاطبان مختلف شما و معیارهای عملکرد مربوطه می تواند به شما کمک کند بهتر درک کنید کدام بخش از مخاطبان با تبلیغات شما طنین انداز هستند و می توانید از این آموخته ها برای به روزرسانی هدف گذاری مجموعه تبلیغات خود استفاده کنید و از آنها برای بهینه سازی کمپین های خود استفاده کنید.
یک راه دیگر برای به دست آوردن اطلاعات اضافی مبتنی بر مخاطب ، بررسی بینش مخاطب در مدیر تبلیغات Facebook است. در اینجا می توانید سن و جنسیت مخاطب خاص ، وضعیت رابطه ، سطح تحصیلات ، عناوین شغلی ، موقعیت مکانی ، فعالیت دستگاه و موارد دیگر را مشاهده کنید. این ابزار چند سال پیش بیشتر ربات بود ، قبل از اینکه اطلاعات اضافی حذف شود ، زمانی که فیس بوک بخاطر حفظ حریم خصوصی کاربر و شفافیت مجبور شد برخی تغییرات را در گزینه های هدف قرار دادن مخاطب ایجاد کند. اگرچه از نظر بینایی محدود است ، اما تا حدی می تواند مفید باشد.

راه دیگری برای درک بهتر مخاطبان و ترجیحات آنها اجرای تبلیغات Instagram Stories Ads با برچسب های نظرسنجی است. با استفاده از این موارد ، می توانید درک بهتری از ترجیحات محصول یا خدمات داشته باشید ، آنها می توانند به شما کمک کنند بینشی را برای توسعه محصول و کمپین های آینده جمع آوری کنید ، می توانند به شما کمک کنند نقاط مخاطبی را که می توانید برای مخاطبان هدف درک کنید درک کنید ، می توانند به شروع مکالمات در اطراف شما کمک کنند. نام تجاری و کمپین ها ، میزان جذب مخاطب را افزایش می دهد و میزان مخاطب تعامل تبلیغاتی شما را برای هدف گیری مجدد افزایش می دهد.

با استفاده از گزارش دهی ، بینش مخاطب و ویژگی های خاص قرارگیری تبلیغات ، می توانید بینش ارزشمندی در مورد اینکه چه کسی در مراحل مختلف قیف برای هدف گیری بهتر است ، کسب کنید و سپس پیام های خود را متناسب با آن تهیه کنید. علاوه بر این ، یادگیری های مربوط به مخاطبان خود را انجام داده و آنها را در سایر سیستم عامل ها به کار گیرید تا ضمن افزایش تلاش در حالی که مشتریان خود را بهتر درک می کنید ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

4. طیف گسترده ای از قالب ها
در حالی که هر پلتفرم اجتماعی مشخصات تبلیغات ، جایگذاری ها و قالب های خاص خود را دارد ، چندین مخرج مشترک در سیستم عامل ها وجود دارد. زیبایی تبلیغات در شبکه های اجتماعی این است که آزادی خلاقانه وجود دارد و تاکتیک ها و گزینه های بی پایان برای نشان دادن نام تجاری شما در سایه مورد نظر شما وجود دارد. از تصاویر ثابت گرفته تا محتوای ویدئویی زودرس و طولانی مدت ، از قالب های افقی و عمودی مستطیلی تا مربع ، از هر بیت از فضای قرارگیری تبلیغ استفاده کنید تا فضای املاک و مستغلات تبلیغات خود را بر روی یک صفحه افزایش دهید تا کاربر روی شما تمرکز کند و باعث منحرف کردن حواس او را از بیرون کند. از تبلیغات و مطالب دیگر. یک قالب مشاهده شده که به سرعت از طریق ارگانیک و سپس با تبلیغات پولی در سراسر سیستم عامل برافروخته می شود ، قالب Stories است که اکنون می توان آن را به صورت ارگانیک یافت و در اکثر موارد به عنوان جایگذاری آگهی نیز در Facebook ، Instagram ، Snapchat ، Tik Tok و به تازگی ، توییتر و LinkedIn.

اگر می توانید از خلاقیت ها و قالب های ویدئویی برای نمایش محصولات ، خدمات در حال استفاده و داستان تجاری خود استفاده کنید ، این کار را انجام دهید ، زیرا محتوای ویدئو به راحتی توسط کاربران قابل هضم است ، به طور معمول برداشت های بیشتری به محتوای ویدئو اختصاص می یابد ، می تواند به مدیریت بهتر انتظارات کاربر درباره پیشنهادات خود کمک کنید و این می تواند نام تجاری شما را زنده کند. هنگام استفاده از ویدیو ، حتماً در چند ثانیه اول با قرار دادن بهترین قدم به جلو ، نشان دادن نام تجاری خود ، کاربر خود را مجذوب خود کنید و مطمئن شوید که روایت شما از سرعت بالایی برخوردار است ، تا حد قابل توجه و عملی است. اگر محتوای ویدئویی ندارید ، از تصاویر ثابت استفاده کنید و یکی از الگوهای رایگان و جلوه های ویژه Facebook را با استفاده از کیت ایجاد ویدیو در سطح تبلیغات مدیر تبلیغات اعمال کنید. اگر به برنامه های خلاقانه دیگر برای سیستم عامل ها نیاز دارید ، در سایت های تصویری و ویدئویی سهام آفتابگیر تبلیغاتی ماشین بدون حق امتیاز حضور پیدا کنید تا زمانی که بتوانید سایت خود را ایجاد کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی را فراهم می کند و از طریق سیستم عامل های مختلفی که ما می توانیم با آنها آزمایش کنیم ، می تواند مارک ها و مشتریان ما را از طریق مکان ها و رسانه های مختلفی که در اختیار داریم موفقیت کسب کند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان